Trailer DragonBall
martes, 23 de diciembre de 2008
Nuevo trailer:
No puedo no-compartirlo xD
Escrito por Charlie a las 23:44 4 comentarios
Contigo no, bicho (II)
domingo, 21 de diciembre de 2008
La noia que es queixa que li tirin la canya (pubrissona):
"Contigo no, bicho": la frase de moda, comença a extendre's com una plaga per tot el món.
I per últim, el gran i inimitable CARLOS (el bicho), arriscant la seva vida per a conquerir el cor de la Chewaca de torn:
Escrito por Gerard a las 16:28 1 comentarios

